Spørsmål og svar
Hvis du ikke finner svar her, kan du gå til kontaktsiden for å sende oss en e-post. E-post besvares hver dag, også i helger.
Du kan også ta kontakt via chat her på nettsiden, eller på facebook.
Når sender dere inn selskapsendringen(e) min(e)?
Svar: Før vi går i gang bruker vi tid på å hente inn nødvendig informasjon fra eierne/ledelsen i tilfeller der det har vært enkelte typer selskapsendringer. Vi sender inn og registrerer endringene løpende, så snart vi har mottatt nødvendig dokumentasjon.
Hva er vitsen med selskapsendringer?
Svar: Altinn har laget en samle-oppgave kalt “Samordnet Registermelding” hvor alle disse endringene skal registreres. Når Samordnet Registermelding ble innført var det for at bedrifter skulle slippe å sende inn meldinger til flere ulike registre. Likevel er det tusenvis som ikke leverer den. Derfor har vi laget denne tjenesten, slik at du kan få hjelp til å registrere korrekt informasjon på en rask og enkel måte. Les denne artikkelen.
Jeg har glemt innloggingen min til Altinn?
Svar: Les denne artikkelen.
Hvem er Foras Drift AS?
Svar: Foras Drift AS er et autorisert regnskapsbyrå som ønsker å levere fremtidsrettede tjenester som tilpasses etter kundenes behov. Foras Drift AS håndterer behandlingen av selskapsendringer på vegne av selskapsendringer.no. Du kan lese mer om hvem vi er her.
Får jeg pengene igjen hvis jeg ikke er fornøyd?
Svar: Tjenesten leveres i henhold til kjøpsvilkårene, som du aksepterer når du bestiller. Vi gir ikke refusjon med mindre det er klart at Foras har gjort en alvorlig feil, eller at vi ikke klart å levere hele den avtalte tjenesten på grunn av feil fra Foras sin side. I slike tilfeller er erstatningen begrenset til Tjenestens salgssum. Kjøpsvilkårene kan du lese her.